خانه / بازار ایران / صالحی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران شد
thumbnail

صالحی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران شد

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ایساکو، شهرام صالحی به عنوان مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران منصوب و معرفی شد.

در مراسم معارفه سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو جایگاه ایران خودرو در صنعت خودروسازي کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و ضمن اشاره به این که خدمات پس از فروش آخرین حلقه از زنجیره ارزش خودروسازي است گفت: ایران خودرو برندي است که همه مردم انتظار ویژه اي از آن دارند و ما به عنوان ویترین شرکت ایران خودرو باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه گفت: ایساکو و شرکت هاي زیر مجموعه آن، شرکت هاي امداد خودرو ایران، شرکت همگام خودرو، شرکت کارت ایران خودرو و …بر اساس این که خدمات پس از فروش بخش عمده اي از رضایت مندي مشتریان را تشکیل می دهد، خود را موظف می دانند که براي پاسداشت انتخاب مشتري خدماتی در خور و شایسته ارائه دهند.

وي امدادرسانی را از وظایف اصلی شرکت امدادخودرو ایران دانست و گفت: ما باید با ارائه بهترین خدمات و برخوردمناسب با مشتري از او مراقبت و محافظت کنیم تا او تبدیل به مشتري وفادار ایران خودرو شود.

حسینی ارائه خدمات نوین و متفاوت را از رویکردهاي اصلی شرکت ایساکو عنوان کرد و گفت: خواست امروز مردم در مواجهه با شرکت هاي امدادي تغییر کرده و ما هم باید همگام با آن خود را ارتقا دهیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.

وي تاکید کرد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو همواره در تلاش و تکاپوست تا با بکارگیری روش های نوین و خلاق خدمات مطلوب و متفاوتی را ارائه کند.

حسینی افزود: ایساکو تحولات زیادي را در بخش خدمات پس از فروش ایجاد کرده و هم سو با سلایق و خواست مشتریان به دنبال ارائه خدمات نو و مورد انتظار آنان است.

مدیر عامل شرکت ایساکو تاکید کرد: امدادخودرو ایران با استفاده از توانمندي هاي فعلی و با حضور مدیران و کارکنان باتجربه و متعهد می تواند موجب اعتلاي گروه صنعتی ایران خودرو شود.

حسینی در پایان ضمن تشکر از زحمات سید علی جعفري مدیر عامل پیشین شرکت امدادخودرو ایران، شهرام صالحی رابه عنوان مدیرعاملی امداد خودرو ایران معرفی کرد.

در این جلسه شهرام صالحی مدیرعامل جدید امدادخودرو ایران ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: امداد خودرو ایران و ظرفیت ها و توانمندی هاي آن مزیت رقابتی ایران خودرو به شمار می رود.

وي ضمن اشاره به سهم ۵۴ درصدي ایران خودرو در بازار و عرضه محصولات جدید در آینده اي نزدیک گفت: فعالیت های امداد خودرو ایران در راستای ایجاد مزیت های رقابتی و افزایش سهم بازار ایران خودرو نقش بسیار مهمی را دارد و ما باید با کار تیمی اهداف و برنامه هاي مصوب گروه صنعتی ایران خودرو را در قالب شاخص هاي عملیاتی به نتیجه برسانیم.

صالحی تاکید کرد: کاهش مراجعات براي تعمیر، برخورد و رفتار امدادگر از عوامل تاثیرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان است که باید از فرصت هاي موجود براي بهبود و ارتقای رضایت مشتریان بهره برداري کنیم.

 

این مطلب را دیده اید؟

آیا کارت سوخت برمی‌گردد ؟

مدیرعامل پیشین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: سامانه کارت هوشمند در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *